گزیده ای از فعالیت ها:
- کارشناسی ارشد MBA از دانشکده کارآفرينی دانشگاه تهران
- کارشناس مهندسی صنايع (توليد صنعتی)دانشگاه آزاد واحد نجف آباد
- عمده فعاليتها از مشاوره تا اجرا در شرکت دانش بنیانِ صنایع شیمی ساختمان آبادگران دارنده نشان واحد تولیدی نمونه استان از سوی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی شامل:
- عمده فعاليتها از مشاوره تا اجرا در كارخانه های سيف بنا فولاد و عمران سوله شامل:
- مشاوره و معماری سازمانی برای شرکت آرمه فرم و پروژه های تابعه و طرح ریزی ایجاد کارخانه اسکلت فلزی آن شرکت
- مشاوره و معماری سازمانی برای شرکت سامان بيس و تاسیس واحدهای پشتیبانی وماشین آلات آن
- مشاوره و معماری و ایجاد ساختار سازمانی شرکت بناهای متقارن سنگین درتهران وپروژه های زیر مجموعه در چهار استان
- مشاوره و معماری و ایجاد ساختار سازمانی شرکت طليعه پارس ( و اخذ گواهينامه ايزو 9001-2008 )
- مشاوره در امور پياده سازی سيستم مديريت کيفيت و اخذ گواهينامه ايزو 9001-2008 شرکت بستاب بنا
- مشاوره و معماری و ایجاد ساختار سازمانی شرکت سیف بنا درپروژه های زیر مجموعه (بندر جاسک ، ساری وکاشمر)
- مشاوره جهت ارتقای زیر ساختهای تولید و افزایش بهره وری وسود آوری شرکت تولیدی کیانیان(تولید قطعات پلاستیکی )
- مشاوره درجهت بازنگری و ارتقای مبانی سازمان ، به روز رسانی استراتژی های بازاریابی و فروش ، برند سازی شرکت تولید ماهریس
- مشاوره در جهت معماری سازمانی ،ایجاد زیرساختهای سیستمی برای شرکت مشاور در صنعت دارویی (تریتا پدیده صنعت)
زمینه های مشاوره:
مشاوره صنعتی در حوزه های :
معماری سازمانی ، ایجاد ساختار های متناسب با نوع کسب وکار بر اساس مدل های علمی معتبر
پياده سازی سيستمهای مديريت کيفيت در زمينه های ايمنی،زيست محيطی،توليد صنعتی ، اصول فايو اس ، کايزن ، حذف مودا در گمبا
ساختار سازی در واحد های کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه از اصول تدوين معيار پذيرش ها و استاندارد های کارخانه ای تا تدوين استانداردهای ملی و سازماندهی ساختار های تحقیق و توسعه (R&D)
محاسبات اقتصادی ، محاسبات ظرفیت واحد های تولیدی ، تهیه طرح توجیهی و طرح ریزی واحد های تولیدی صنعتی با استفاده از مدل ها و ابزار های علمی
شرایط عمومی پیمان و مباحث حقوقی درحوزه قراردادهای خرید کالا و خدمات ، فرو ش محصولات ، قراردادهای پرسنلی و انواع بیمه های مهندسی ، مسئولیت و ...
مدیریت و کنترل پروژه های عملی تحقیقاتی تا پروژه های پایلوت ، اسکیل آپ و اجرایی از فاز صفر تا بهره بردای
برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در سازمانها بارویکرد کوتاه ، میان مدت و بلند مدت با استفاده ازمدل های علمی و ابزارهای مشخص ( ACCEPT,SWOT, PEST )
شناسایی بازارهای داخلی و خارجی ، تحقیقات بازاریابی ، STP و طراحی کسب و کار براساس خروجی تحقیقات صورت گرفته با ابزارهای 5M و PQRST
شناسایی و انتخاب کالا و یا خدمات به منظور صادرات و شناسایی بازارهای مربوطه در کشورهای مقصد ، مکاتبه و بازارسازی و ...