سومین جشن دانش آموختگان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران -– آذر 96

به همت کانون دانش آموختگان کارآفرینی و مشارکت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده  کارآفرینی و  با هدف تقویت شبکه دانش آموختگان و افزایش تعامل آنها با دانشکده کارآفرینی و کارآفرینان بزرگ کشور، روز پنجشنبه 9 آذر، سومین مراسم دانش آموختگی دانشکده کارآفرینی با حضور 250 نفر از دانش آموختگان و خانواده این عزیزان  و تعدادی از رهبران کارآفرین و هیات رییسه دانشکده در سالن دهشور پردیس علوم  برگزار شد.

در سومین جشن دانش آموختگان کارآفرینی که با نشاط و شکوه خاصی بعد از عکس یادگیری دسته جمعی در مقابل سر در دانشگاه تهران آغاز شد،

آقایان دکتر مصطفی رضوی (رئیس پیشین دانشکده کارافرینی) و دکتر محمدرضا زالی، روسای قبلی (رئیس فعلی دانشکده کارآفرینی)، ضمن  تبریک و خوشامدگویی به دانش آموختگان، بر ارتباط و تعامل دو سویه دانشگاه و دانش آموختگان تاکید کردند.

آقای مهندس محمد مهدی فنایی، رهبر کارآفرین و مدیر عامل بنیاد حامیان دانشکده کارآفرینی ،درادامه این مراسم با ذکر برخی از ویژگی های مهم کارآفرینان، صداقت و شفافیت، پاسخگویی و مشتری مداری، احترام و محبت، ریسک پذیری و خلاقیت را از مهمترین عوامل موفقیت در کسب و کار دانست

وی با ابراز خوشحالی از  پیشرفت پروژه ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی که با الگو گیری از طراحی دانشگاه های معتبری همچون استنفورد و MIT با حمایت مالی کارآفرینان و خیرین ساخته می شود،

تشکیل کمپین دانش آموختگان حامی دانشکده را رویداد بسیار مبارکی دانست و از دانشجویان، دانش آموختگان و استادان و کارمندان دانشکده که برای تشکیل این کمپین کمک می کنند تشکر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد این کمپین در آینده نزدیک به  یک کمپین عمومی با عنوان  “کمپین جامعه کارآفرین بهتر” تبدیل شود.

در ادامه این مراسم، با ابتکار یکی از دانش آموختگان  کارآفرین دانشکده بنام  “مجتبی صفاری” نظرخواهی از دانش آموختگان با استفاده از ربات تلگرامی دانشکده در خصوص نحوه شکل گیری کمپین اجرا شد.

بعد از اجرای گروه موسیقی سنتی، خانم ها مهندس جلیل ثانی (بنیانگذار شرکت بازرگانی مجلسی) و  دکتر اکرم منتظر الظهور(مدیر موسسه آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای پویا پژوهش بصيرت) و از رهبران کارآفرین، با ارائه تجارب ، موفقیت ها و شکست های کسب و کارشان صخبت کردند.

و همچنین پیشرفت در انسانیت و بروز استعدادهای بی نظیر انسانی را از مهمترین آثار کارآفرینی ذکر کردند و از دانش آموختگان خواستند در هر کاری که وارد میشوند،  کیفیت و رضایت مشتری و رعایت اصول  انسانی را سرلوحه کارشان قرار دهند و از سختی ها و موانع با صبر و تلاش عبور کنند.

در این مراسم مهندس مهدی صفایی کارآفرین برتر کشور و بنیان گذار هلدینگ کانسپت و مدیران ارشد شرکت پارس حیان تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی نیز حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند .

در پایان مراسم  با حمایت گروه صنعتی فرش مشهد، از برندگان مسابقه  ” تفکرکارآفرینی”  به شرح زیر تقدیر به عمل آمد:

  • آقای علی مرجوی، دانشجوی دکترای کارآفرینی برنده فرش 12 متری
  • آقای هادی ثنایی پور، دانشجوی دکترای کارآفرینی برنده فرش 9 متری
  • آقای علی فرجادیان، دانشجوی دکترای کارآفرینی برنده فرش 6 متری

همچنین لوح تقدیر دانشکده کارآفرینی به نمایندگان سه تیم برتر سومین استارتاپ ویکند دانشکده کارآفراینی با عنوان ” کسب و کارت را شروع کن” اهدا شد.

گالری تصاویر سومین جشن دانش آموختگی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *