اینستاگرام مارکتینگ ، فرصتی طلایی برای بازاریابان 

امروزه شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی بر تصمیم گیری افراد در خرید دارند و اگر کسب و کارها بتوانند مخاطبان هدف خود را به درستی شناسایی و محتوای مفید و تاثیرگذاری برای آنها تولید و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند؛ علاوه بر معرفی و تثبیت جایگاه برند خود در ذهن مخاطب، می توانند فروش بالایی برای خود رقم بزنند.

اینستاگرام یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین شبکه‌های اجتماعی روز  است که در کل جهان بیش از 1 بیلیون کاربر عضو اینستاگرام هستند که حدود 24 میلیون انها ایرانی هستند. همچنین، 25 میلیون بیزنس در اینستاگرام فعال هستند و روزانه بیش از ۲۵۰ میلیون قطعه محتوا در آن به اشتراک گذاشته می شود که این موضوع، فرصتی طلایی برای بازاریابان رقم زده است.

در واقع اینستاگرام دارای بیشترین مشارکت در میان تمام شبکه های اجتماعی است. تعامل افراد با یک نام تجاری در اینستاگرام بالاتر از سایر پلتفرم ها است که نشان دهنده این است که این رسانه محلی مناسب تر از سایر شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری محتوای تجاری است.

بازاریابی اینستاگرامی

 کارگاه اینستاگرام مارکتینگ مناسب چه کسانی است؟

  • اگر صاحب یک کسب و کار یا استارتاپ هستید،
  •  تخصص یا مهارت خاصی به عنوان یک فریلنسر دارید؛
  • در زمینه بازاریابی و تبلیغات فعالیت دارید
  • قصد راه اندازی کسب و کار انلاین یا خانگی دارید
  • پیج کاری در اینستاگرام دارید 
  • اگر قصد دارید از طریق اینستاگرام با عرضه محصولات/خدمات، آموزش یا معرفی برند خود کسب درآمد نمایید

این کارگاه مناسب شماست!

 

سرفصل های کارگاه بازاریابی در اینستاگرام

  •  روش های چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام
  • راهکارهای مارکتینگ (بازاریابی) و افزایش فروش با استفاده از اینستاگرام
  • معیارهای تعیین گروه هدف
  • انواع اکانت های اینستاگرام
  • چگونگی انتخاب نام و ID Page
  • چگونگی نوشتن BIO
  • تعریف پرسونای مخاطب و چگونگی تعیین آن برای کسب و کار پیج
  • نحوه پست گذاری موثر و اثربخش
  • نحوه کپشن نویسی و هشتگ گذاری
  • روش های ارگانیک جذب و افزایش فالوور
  • استفاده از ابزارهای تعاملی در استوری با هدف جذب فالوور
  • چگونگی نمایش پست در اکسپلور و تاپ هشتگ ها
  • بازاریابی محتوایی (مقدماتی) و نحوه تولید محتوای موثر
  • ویژگی های محتوای اثربخش
  • تحلیل Insight  پست ، استوری وگزارش گیری از آن
  • تحلیل Insight Page  و تعیین پرسونای مخاطبان
  • شاخص‏ها یا KPI سنجش عملکرد در اینستاگرام
  • تعریف Engagement Rate
  • تعریف Conversion rate
  • اهمیت هویت برند و تصویر برند در پیج
  • تفاوت برند شخصی و سازمان
  • اهمیت هویت و تصویر برند در پیج

مدرس :

 سرکار خانم ستاره صادقی

دانش آموخته کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تهران

مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ ،اینستاگرام مارکتینگ ، دیجیتال بیوتی و کسب و کارهای اینترنتی 

تاریخ برگزاری : 8 اسفندماه 1398

زمان : ساعت 14 الی 20

طول دوره:  6 ساعت + تمرین و پروژه عملی

محل برگزاری: دانشگاه تهران

پیش نیاز : انگیزه و اشتیاق 

برگزار کننده: آکادمی کاشف

هزینه ثبت نام : 200 هزار تومان 

رزرو رویداد

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *