توضیحات
چهار گام برای ظهور استراتژی های موفق در راستای موفقیت محصول
تألیف: استیون گری بلنک
مترجمان: ابوالقاسم عربیون، علی عبدیجمایران،علی بدیعزاده، فهیمه جباری
نویسنده در این کتاب با بیان شکستها و موفقیتهای شرکتها و کسبوکارهای آمریکایی در دهه اخیر میکوشد تا اثربخشترین راهبردهای موفقیتآمیز تجربه شده را برای تأسیس، هدایت، استقرار و تثبیت کسبوکارهای نوپا، معرفی کرده و نقشه راهی را برای این منظور ترسیم کند. رویکرد این کتاب برای کارآفرینان تمرکز بر دانش “مشتریشناسی” است و شامل چهار گام “کشف مشتری”، “اعتباربخشی به مشتری”، “خلق مشتری” (نیازآفرینی در مشتریان بالقوه) و “ساختن شرکت” میباشد.
Reviews
There are no reviews yet.