توضیحات
مدیریت برند با رویکرد اجتماعی
مهدي تاجپور – الهه حسيني – سوده قاسمي
محمود حسيني اميري –در مفهوم بازاريابي، دستیابی به اهداف سازمانی در شناختن نیازها و خواسته های بازار هدف و تامین رضایت مشتریان به نحو مطلوب و موثرتر از رقبا است.
شناختن فرصت ها و کارآفرینی در بازاریابی کمک به شناخت موثر محیط می کند.
در کتاب مدیریت برند با رویکرد اجتماعی سعی بر آن شده است، مسائل بازاریابی از لحاظ شناخت فرصت ها و کارآفرینی، اهمیت، تعهد و اعتماد تشریح شود.
از آن جا که کتاب حاضر از لحاظ محتوا متفاوت از سایر مباحث بازاریابی مطرح شده قبلی است می تواند به رشد سود آوری و درآمد کسب و کارها کمک شایان توجهی داشته باشد.
سرفصلهای کتاب عبارتند از:
- فرصت و کارآفرینی در بازاریابی
- تجارت الکترونیک در بازاریابی
- نقش شبکه اجتماعی در بازاریابی (بازاریابی کل نگر)
- فرهنگ برند
- حمایت اجتماعی از مصرف کننده
- اهمیت نام تجاری
- وفاداری و تعهد به برند
- تبلیغات شفاهی در جوامع مجازی
Reviews
There are no reviews yet.