توضیحات
مدیریت برند
مؤلفان: دکتر فاطمه مهاجرانی ، علی عبدی جمایران ، الهه حسینی ، میثم عاقلی
در این کتاب مدیریت برند میخوانیم:
دو اصل مهم در برندسازی عبارتنداز : اطلاع رسانی از وجود برند در نزد مشتریان و استحکام بخشی به تصویر برند. یکی از مفاهیم مربوط به استحکام تصویر برند، اصل شخصیت برند می باشد.
شخصیت برند ویژگی های شکل داده شده برند توسط مشتری است.
این ویژگی ها عبارتنداز: خواص، فواید و وضعیت . تصویر مصرف کننده دو نوع اصلی از چهار نوع خاصیت غیر مربوط به محصول است. دو نوع دیگر آگاهی از قیمت و بسته بندی یا اطلاعات طاهری است.
یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب برند شهرت است.
داشتن شهرت ، مانند جذب یک ورزشکار محبوب، مشتریان را وادار به خرید محصول یا خدمت می کند.
Reviews
There are no reviews yet.