دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی میزبان هفته جهانی کارآفرینی 1397 هستند.

هفته جهانی کارآفرینی (GEW)  بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع فرهنگ کارآفرینی در جهان است که هر ساله از18 تا 24 نوامبر برگزار می‌شود. در این رویداد هماهنگ تلاش می شود تا جوانان و علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار با بهره گیری از تجربه کارآفرینان مطرح کشور بتوانند وارد عرصه کارآفرینی و کسب و کار گردند .

این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است. کسانی که ایده‌های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه‌گذاری کردند و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند.

در این رویداد سیاستگذاران و تصمیم‌سازان به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های خود می‌پردازند، کارآفرینان تجربیات خود را از شکست‌ها و موفقیت‌ها می‌گویند، آشنایی و بازدید از پارک‌ها و مراکز رشد صورت می‌گیرد، سرمایه‌گذاران و بانک‌ها با کارآفرینان مرتبط می‌شوند و عموم افراد از طریق شرکت در مسابقات، کارگاه‌های آموزشی تا بازی و نمایش فیلم تشویق به کشف توانمندی‌های خود و تفکر و تصمیم به راه‌اندازی کسب و کار می‌شوند.

در دنیا نیز بیش از 138 کشور نزدیک به 40000 فعالیت را با همکاری بیش از 10000  مشارکت کننده برنامه ریزی کرده و هم اکنون در حال اجرای آنها می باشند.

در سال جاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی و با حمایت رهبران کارآفرین و مدیران کسب و کارهای دیجیتال از تاریخ 21 لغایت 27 آبان ماه 97  رویداد جهانی را برگزار می نماید .

بخشی از برنامه های  هفته جهانی کارآفرینی (GEW) به شرح زیر است:
  • سخنرانی صاحب نظران و متخصصین کارآفرینی
  • سمینار تخصصی
  • کلاس و کارگاه های آموزشی
  • نمایش و تحلیل فیلم
  • دورهمی و پنل های تخصصی
  • مسابقه
  • نمایشگاه محصولات (استارتاپ ها و دانش بنیان )

هفته جهانی کارآفرینی (GEW)

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد بزرگ،  کلیه علاقمندان به حوزه کسب و کار و کارآفرینی می توانند با کانون دانش آموختگان کارآفرینی تماس حاصل فرمایند.
2 Responses to اطلاعیه شروع برگزاری رویدادهفته جهانی کارآفرینی 97
  1. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

    • عاطفه علی محمدی 26 آگوست 2019 at 23:48 پاسخ

      سلام . باعث افتخارمون هست که محتوای سایت مورد توجه شما قرار گرفته


[top]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *