کانون دانش آموختگان کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می کند:
در کارگاه استراتژی محتوا با موضوعاتی مانند تعیین هدف و چشمانداز آشنا میشویم و مهمترین رکن تولید محتوا را که شناخت مخاطب است مرور میکنیم.
مخاطب، چراغ راه ما در تولید محتوا است به همین دلیل داستان زندگی مخاطب را بررسی میکنیم تا یک پرسونای مطمئن از مخاطب داشته باشیم.
سپس به سراغ تقویم و برنامهریزی میرویم تا فرآیند ارتباط ما با مخاطب بر اساس یک تجربه انسانی مشخص باشد.
در این کارگاه با اصول داستانسرایی، نکات مرتبط با سئو و موضوعاتی همچون روشهای تحریک مخاطب را نیز مرور میکنیم.
مهمترین بخش این کلاس تناسب فرآیند محتوا با سفر مشتری است و باید بدانیم در هر مرحله چه محتوایی را برای مخاطب منتشر کنیم.
درس استراتژی محتوا و روش های بازاریابی محتوا برای چه کسانی مفید است؟
ما در زمان طرح اولیهی این درس، سه گروه مخاطب را (به ترتیب اولویت) در نظر گرفتهایم:
گروه اول: کسانی که قرار است در محیط کسب و کار خود، در موقعیت یک استراتژیست محتوا فعالیت کرده و یا روش های بازاریابی محتوا را به صورت جدی مورد استفاده قرار دهند.
گروه دوم: مدیران و سرپرستانی که شاید حوزهی کاری آنها فراتر از بحث بازاریابی و تبلیغات و سایر بحثهای مرتبط با استراتژی محتوا باشد، اما ترجیح میدهند زبان مشترکی با فعالان حوزه محتوا در سازمان خود (یا شرکتهای پیمانکار) داشته باشند و مطمئن شوند که برنامه ها و استراتژیهایی که برای تولید محتوا و ارائه محتوا تدوین و اجرا میشود، با خواسته های آنها همراستا است.
گروه سوم: کسانی که شاید هرگز به صورت مستقیم و عملیاتی با بحث بازاریابی محتوا یا استراتژی محتوا و یا فلسفه محتوا درگیر نشوند، اما میخواهند از طریق آشنایی کلی با این حوزه، درک بهتری از دنیای اطراف خود، اقتصادهای جدید در حال شکلگیری و روندهای آتی حوزه آموزش، اطلاع رسانی و تبلیغات، پیدا کنند.
سرفصل های این دوره :
- طراحی چشمانداز و هدف
- آشنایی با پرسونا
- تقویم محتوا و برنامهریزی انتشار
- تولید محتوا بر اساس سفر مشتری
- روشهای تحریک مخاطب و داستان سرایی
مدرس:
جناب آقای مهندس بابک نقاش
مدرس و استراتژیست تولید محتوا
جهت ثبت نام در کارگاه استراتژی محتوا بر روی فرم زیر کلیک نمایید.