نمایشگاه تاپ ریزا فرانسه 2018 – 3 الی 6 مهر97

نمایشگاه تاپ ریزا فرانسه  یکی از مهمترین نمایشگاه‌های متخصصان بازار گردشگری نمایشگاه تاپ ریزای فرانسه است. خریداران و فروشندگان در هر بخشی از صنعت گردشگری از آن دیدن می‌کنند و تولیدات و نو آوری‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

چرا که در برگیرنده فرصت های کاری در زمینه های تفریحی و حرفه‌ای است.

نمایشگاه تاپ ریزا فرانسه

نمایشگاه بین‌المللی تخصصی بازار گردشگری فرانسه که با نام آی. اف. تی. ام. (International French Travel Markt) -تاپ ریزا (Top Resa) شناخته می شود؛ هر ساله اواخر سپتامبر در شهر پاریس  برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از ۳۳۰ موسسه و شرکت دست اندر کار صنعت گردشگری معتبر خارجی شامل آژانس‌های مسافرتی، تورهای مسافرتی، شرکت‌های هواپیمایی، شبکه زنجیره‌ای هتل‌ها و کرایه خودرو، خدمات خود را از طریق بیش از ۱۳۰۰ شرکت در نمایشگاه پاریس معرفی می کنند.

این نمایشگاه مهم‌ترین و گران ترین نمایشگاه بازار سفر و صنایع مرتبط با گردشگری در دنیا است. بطوری که سال گذشته هر متر غرفه در نمایشگاه ١٨٠٠ یورو و دریافت کارت ورودی نیز ٥٠ یورو قیمت داشته است.

شناخت صنعت گردشگری فرانسه، نشست با متخصصان گردشگری این کشور، برقراری ارتباطات جدید با رهبران صنعت گردشگری، برندسازی، معرفی تورها و تولیدات گردشگری، کسب آخرین اطلاعات و اخبار بازار گردشگری فرانسه و جهان و دستیابی به فرصت‌های جدید تجاری، از جمله اهداف ما برای حضور در این نمایشگاه است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *