کانون دانش آموختگان کارآفرینی دانشگاه تهران دومین برنامه سینما کارآفرینی  را برگزار می نماید:

سینما کارآفرینی 2

در این برنامه فیلم های آموزشی کسب و کار نظیر TED و … پخش می شود و در کنار پخش آن، فیلم توسط کارشناس حوزه کارآفرینی تحلیل خواهد شد.

در دومین برنامه سینما کارآفرینی، به نمایش فیلم با موضوع “رهبران بزرگ چطور الهام بخش هستند؟ ” با سخنرانی سیمون سینک می نشینیم و در کنار تماشای فیلم، کارشناس برنامه جناب آقای  دکتر مازیار میر  مدرس و مشاور کارآفرینی، به تحلیل این فیلم خواهد پرداخت.

دانشجویان و دانش آموختگان کارآفرینی و علاقه مندان به کسب دانش در حوزه کارآفرینی و کسب و کار می توانند در این برنامه شرکت نمایند.

سیمون سینک در سال 1973 میلادی متولد شد و مولفی است که بیشتر به خاطر مطرح نمودن ایده های نوینش در رابطه با مفهوم «حلقه های طلایی» و «شروع کردن با سوال چرا» شناخته می شود.

وی تاکنون به عنوان نویسنده با نشریات مطرحی چون نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست همکاری داشته و فارغ التحصیل رشته انسان شناسی فرهنگی از دانشگاه برندیس است و در دانشگاه سیتی لندن هم درس خوانده.

او در صحبت هایش نشان می دهد که رهبران چگونه می توانند حس همکاری و اعتماد را ایجاد نموده و تغییر آفرین باشند. گفتنی است که سیمون مولف کتاب «با چرا شروع کنید» بوده و آخرین عنوان چاپ شده اش هم «مدیران در پایان غذایشان را می خورند» نام دارد.

سیمون سینک الگویی ساده اما قدرتمند برای رهبری الهام بخش را در اختیار مخاطبانش قرار می دهد که با یک دایره طلایی و سوال «چرا» آغاز می شود. وی در ادامه به اپل، مارتین لوتر کینگ و برادران رایت اشاره می کند که همگی در ابتدای انجام هر کاری همین سوال را از خود می پرسند.

تاریخ برگزاری سینما کارآفرینی 2 : سه شنبه 18 تیر 98 

زمان : ساعت 17 الی 19

مکان : دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

جهت ثبت نام در این برنامه بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *