کانون دانش آموختگان کارآفرینی دانشگاه تهران به پاس تقدیر از زحمات ۴۰ ساله استاد گرامی و ارجمند جناب آقای دکتر جلیل خاوندکار و همچنین تقدیر از زحمات جناب آقای دکتر محمدرضا زالی رئیس سابق دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران،مراسمی را برگزار نمود.

طی مراسم تقدیر در روز یکشنبه ۱۹ اسفندماه ۹۷ با حضور مسئولین دانشگاه، اساتید، پیشکسوتان، دانشجویان و دوستداران، از مقام شامخ علمی ایشان تجلیل به عمل آورده شد.

تقدیر از اساتید
جناب آقای دکتر محمدرضا زالی (رئیس سابق دانشکده کارآفرینی و قائم مقام مدیرعامل بنیاد حامیان کارآفرینی دانشگاه تهران) با ارائه سخنانی در خصوص فعالیتشان در این مدت، از همکاران، دانشجویان و اساتید قدردانی به عمل آورد.
جناب آقای دکتر جلیل خاوندکار (رئیس جمعیت علمی نیکی یار و دبیر انجمن پارک‌های فناوری و مراکز رشد کشور ) نیز ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این مراسم، درخصوص کارآفرینی در شرایط سخت امروز جامعه و روند شروع کسب و کار های دانشجویی و لزوم حمایت از این کسب و کارها سخنرانی نمودند.

دکتر خاوندکار از سال 1390 علاوه بر تدریس، راهنمایی و مشاوره دانشجویان دانشگاه تهران و ریاست گروه نیکی یار، پنج مقاله دارد که چهار مقاله آن مربوط به فعالیت های بین المللی است و  یک مقاله مشترک با دانشجویان دانشگاه تهران چاپ کرده است.

در پایان مراسم تقدیر از دو بزرگوار، عکس یادگاری از مراسم ثبت شد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *