برای کارآفرین شدن در ایران بهترین گزینه برای الگوبرداری، رهبران کارآفرینی و کارآفرینانی هستند که با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این مرزوبوم اقدام به ایجاد کسب‌وکار کرده‌اند، ولی متأسفانه کارآفرینان در جامعه فرصت کمی برای انتقال تجارب خوددارند.

کامیتاپ (میتاپ کارآفرینی)  با همکاری کانون دانش‌آموختگان کارآفرینی و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار‏می‌گردد افتخار دارد تا هر ماه  میزبان رهبران کارآفرینی و کارآفرینان صنایع مختلف کشور باشد.

کامیتاپ رویدادی علمی – آموزشی به‌منظور ارتباط صنعت و دانشگاه، انتقال تجارب کارآفرینان بزرگ کشور، آموزش مفاهیم کارآفرینی، معرفی الگوهای موفق و فرآیند شکل‌گیری کسب‌وکارهای  بزرگ و همچنین کسب‌وکارهای نوپا و تسهیل گران به دانشجویان و علاقه‌مندان جامعه می‌باشد

دهمین صنعت مورد بررسی کامیتاپ صنعت آرایشی و بهداشتی می باشد که همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در تاریخ 24 آبان ماه 97 از ساعت 16 الی 18 در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می شود.

اهداف این برنامه:

در کامیتاپ صنعت آرایشی و بهداشتی به دنبال دستیابی به اهداف ذیل می‌باشیم:

  • آموزش مفاهیم اصلی مدیریت کسب‌وکار همراه با بررسی فرآیند کارآفرینی یک کارآفرین موفق
  • یادگیری تئوری­ها و مفاهیم مرتبط با کارآفرینی
  • ایجاد انگیزه در راستای ایجاد کسب‌وکار
  • ایجاد فرصت تفکر خلاق و کارآفرینانه در بین علاقه‌مندان
  • ارتباط با بزرگان و صاحب‌نظران صنایع
  • شبکه‌سازی کارآفرینانه

سخنرانان این برنامه:

میهمانان این برنامه جناب آقای امیرحسین خشایار دانایی (مدیر عامل محترم شرکت پارس حیان) و جناب آقای سید محمد موسوی (کارآفرین برتر ملی و مدیرعامل شرکت فیروز) می باشند که تجربیات خود را با دانشجویان و علاقمندان به این صنعت در میان خواهند گذاشت.

حضور در این برنامه به شما کمک خواهد کرد، با استفاده از تجربیات کارآفرینان و با طرح پرسش های خود در این حوزه و دریافت پاسخ های کارآفرینان ، مسیر درست راه اندازی و یا رشد کسب و کار خود را بیابید.

همین حالا ثبت نام کن

سید محمد موسوی

کارآفرین برتر ملی و مدیرعامل شرکت فیروز

امیرحسین خشایار دانایی

مدیر عامل شرکت پارس حیان

زمان : پنج شنبه 24 آبان ماه ۱۳۹۷

ساعت : 16 الی 18

مکان: سالن آمفی تئاتر دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

کامیتاپ صنعت آرایشی و بهداشتی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *