“کامیتاپ (میتاپ کارآفرینی)” به معنی دورهمی کارآفرینان است.
این سلسله نشست ها به منظور برقراری ارتباط میان صنعت و دانشگاه، انتقال تجارب کارآفرینان بزرگ کشور، آموزش مفاهیم کارآفرینی، معرفی الگوهای موفق و فرآیند شکل گیری کسب وکارهای نوپا و تسهیل گران برای دانشجویان و علاقه مندان جامعه برگزار می شود.
برای کارآفرین شدن در ایران بهترین گزینه برای الگوبرداری، رهبران کارآفرینی و کارآفرینانی هستند که با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این مرزوبوم، اقدام به ایجاد کسبوکار کردهاند، ولی متأسفانه کارآفرینان در جامعه فرصت کمی برای انتقال تجارب خوددارند.
گزارش نهمین دورهمی کامیتاپ بازاریابی و تبلیغات
این برنامه کامیتاپ با موضوع صنعت تبلیغات و بازاریابی با حضور آقای دکتر ناصر پاشاپور نیکو و آقای بابک بادکوبه از سوی کانون دانش آموختگان کارآفرینی در تاریخ 16 مرداد 97 برگزار شد.
دکتر ناصر پاشاپور نیکو، رهبر کارآفرین و بنیانگذار گروه هلدینگ دی .ان. ای یونیون است.
ماموریت dnaunion توسعه کمی و کیفی صنعت بازاریابی بر اساس الگوهای بینالمللی است. این ماموریت، باور مشترکی است که شرکتهای گروه را علیرغم گوناگونی زمینه فعالیتشان، بصورت منسجم کنار یکدیگر قرار داده است. خدمات شرکتهای گروه شامل تبلیغات کلاسیک و دیجیتال، روابط عمومی، فعالیتهای بازارسازی در نقطه فروش (BTL)، تحقیقات بازاریابی، پایش فعالیتهای بازاریابی و رفتار مصرفکننده و سایر حوزههای مربوط به خدمات بازاریابی است.
بابک بادکوبه، فعالیت هنری خود را از شش سالگی آغاز کرد و سه سال بعد با بازی در نقش یکی از کودکان سریال «در خانه» (۱۳۶۵) برای مخاطبان تلویزیون به چهرهای محبوب بدل شد، اما فعالیت در زمینهی بازیگری را چندان جدی نگرفت. وی چندین بار به عنوان مجری، در برنامههای تلویزیونی حضور داشته و در حال حاضر نیز به تولید برنامههای تلویزیونی اشتغال دارد.
بادکوبه یک آژانس تبلیغاتی خلاق تمام خدمت است. ما در مدت بیست سال با بیش از 200 برند ایرانی و جهانی همکاری داشتهایم و با تکیه بر بیست سال تجربه دریافتهایم که با تغییر رویکرد و نگاه علمی به حرفهمان «تبلیغات» امکان خلق تبلیغات علمي خلاق و اثر بخش وجود دارد.