مشکلات و راه حل هایی برای رشد بیشتر کسب و کار شما در زمان کرونا:

اگر در طی پاندمی کرونا، روند رشد کسب و کار شما کند یا کاهش یافته است، خبر خوب این است که می توانید در این زمینه کاری انجام دهید.

ما دوران جالبی را سپری می کنیم. حتی قبل از همه گیر شدن ، کارآفرینان این فرصت را داشتند که از طریق اینترنت و قدرت و دسترسی به رسانه های اجتماعی به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنند و تجارت خود را گسترش دهند .

امروزه ، مردم بیشتر محتوا مصرف می کنند ، محصولات و خدمات خریداری می کنند و از طریق تلفن خود در مورد مشاغل اطلاعات کسب می کنند. بهترین اقدام این است که پیشنهادهایی ایجاد کنید که مورد علاقه مشتریان هدف شما است. با این کار سد کارآفرینی و رشد شرکت از بین می رود و رشد خواهید کرد.

در حالی که کارآفرینان در ایجاد کسب و کارهای خود در حال پیشرفت بودند ، یک همه گیری جهانی نحوه زندگی ، کار و موجودیت ما را تغییر داد. میلیون ها نفر شغل خود را از دست دادند ، مشاغل کوچک تعطیل شدند و کارآفرینان به سرعت شاهد کاهش درآمد بودند.

با بیکار شدن تعداد زیادی از مصرف کنندگان و ترس از آینده ای که در پیش رو دارند، هزینه های غیر ضروری شان کاهش پیدا کرده اند و این شرایط بر روی کسب و کارهایی که آمادگی مواجهه با این شرایط را ندارند، تأثیر می گذارد.

اگر در طی همه گیر شدن روند رشد کسب و کار شما کُند شده یا کاهش یافته است ، خبر خوب این است که می توانید در این زمینه کاری انجام دهید. سه راهکار اصلی رشد کسب و کار وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کرده و در جهت توسعه کسب و کارتان به کار گیرید. این تغییرات به قدری اساسی است که منجر به افزایش درآمد و قدرت بخشیدن به کسب و کار می شود.

کرونا و کسب وکار

مشکلات و راه حل های پیشنهادی برای رشد بیشتر کسب و کار شما

1. درآمد شما به یک یا چند مشتری اصلی متکی است

مشخصه یک کسب و کار قدرتمند زمانی است که  چندین جریان درآمد و درآمدهای منفعل وجود داشته باشد . کلید رشد و رسیدن به موفقیت ، داشتن مشتری های متنوع است که به شما امکان می دهد یک یا چند مشتری خود را از دست بدهید بدون اینکه عقب بیفتید.

با داشتن یک برنامه و سیستم تولید و تبلیغات که به طور مداوم کسب و کار شما را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار می دهد ،به این شرایط امن خواهید رسید .

از آنجا که دسترسی به اینترنت در حال حاضر برای همه افراد سهل و ساده است، شما می توانید روشهای زیر را برای جذب مخاطب و ارتباط موثر با او مورد استفاده قرار دهید:

  • در پادکست مصاحبه کنید.  پادکست ها میلیون ها شنونده دارند و به مصرف کنندگان کمک می کنند ارزش آنچه شما ارائه می دهید را ببینند.
  • مصاحبه های رسانه ای انجام دهید.  این همان مفهومی است که پادکست ها با قابلیت دسترسی بیشتر نیز دارند. مصاحبه های تلویزیونی و رادیویی از اعتباربخشی برند برخوردار هستند و مشتریان بالقوه شما سریعتر تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.
  • در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک، سایت های آموزشی ، برگزاری وبینارها ،ارسال خبرنامه ایمیلی، لینکدین، توییتر ،کلاب هاوس فعال باشید و  آموزش دهید .  بسیاری از مصرف کنندگان شما از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و از آن ایده می گیرند. شما می توانید از طریق آموزش و محتوا گروه هایی را پیدا کنید که با آنچه در تجارت شما انجام می شود مطابقت داشته و ارزش افزوده داشته باشند. این یک بازی برد-برد است زیرا مخاطبان شما ارزشی رایگان دریافت می کنند.

کانال های زیادی وجود دارد که به تولید مشتریان بالقوه برای تجارت شما کمک می کند. خود را در موقعیت وابستگی به یک یا چند مشتری قرار ندهید زیرا نمی توانید آنچه را که در پایان آنها اتفاق می افتد کنترل کنید.

2. شما با بازاریابی محتوا سازگار نیستید

یکی از بهترین اشکال بازاریابی، بازاریابی محتوایی است . مصرف کنندگان روزانه در معرض پیام های بسیار زیاد بازاریابی و پیشنهادهای کسب و کاری هستند. بنابراین شما فقط با ارسال پیشنهادات فروش، نمی توانید میزان فروشتان را افزایش دهید. مشتریان بالقوه می خواهند بدانند که صاحبان کسب و کار نیاز  آنها را به درستی می فهمند و می دانند که آنها در مورد چه چیزی صحبت می کنند. با این تفاصیر محتوای شما نحوه اثبات براوردن نیازهای آنها است.

افزایش فروش و کسب درآمد، زمانی اتفاق می افتد که شما مصرف کنندگان را از طریق محتوای خوبی که ارزش افزوده و نیازهای آنها را حل می کند ، تحت تاثیر قرار دهید. محتوای شما ارزش تلاش و سرمایه گذاری که انجام می دهید را دارد و این نوعی بازاریابی است که می تواند در صدها قطعه از محتوای شما دوباره استفاده شود.

یک تقویم محتوایی آماده کنید و برای تولید و ارسال مطالب به مشتریان برنامه ریزی کنید.

محتوای خود را ترکیبی از پست های ارزشمند ، پست های نحوه ارسال ، پست سفر و پست های فروش قرار دهید. اگر نمی توانید در ایجاد و ارسال ثبات داشته باشید ، از یک آژانس تبلیغاتی کمک بگیرید و یا برای این بخش از فعالیت ها یک نفر را به  تیم تان اضافه کنید که می تواند این کار را انجام دهد. بازاریابی محتوا ضروری است و کلید رشد کسب و کار به شمار می رود.

3. شما برای تبدیل شدن به یک کارآفرین قوی تر ، کار شخصی را انجام نمی دهید

یک کسب و کار توسط یک کارآفرین تاسیس و ایجاد می شود. کارآفرین نیز فردی است دارای احساسات و همه پیچیدگی شخصی.

بنابراین اگر کسب و کار شما با سرعتی که دوست دارید رشد نمی کند – نگاهی به آینه بیندازید. رشد یا فقدان موفقیت را می توان در عادات ، تعهد و تلاش شما برای یادگیری بیشتر در مورد کارتان و طرز فکرتان ، جستجو کرد.

رشد شخصیت برای تبدیل شدن به یک کارآفرین قوی تر ، به شما انرژی جسمی و روحی می بخشد که شما برای مراقبت از صد چیز مختلفی که برای ایجاد یک تجارت لازم است ، نیاز خواهید داشت. هرگز سرمایه گذاری در وقت و منابع را برای پیشرفت شخصی خود متوقف نکنید زیرا این بهترین کاری است که شما می کنید و منجر به رشد مداوم می شود.

ممکن است همه گیری کرونا (COVIED-19) شما را از جایگاهتان عقب انداخته باشد ، اما اگر آماده کار باشید هنوز فرصت هایی برای رشد کسب و کار خود دارید.

کسب و کارهای جدید با درک صحیحی از اینکه چه مواردی مانع موفقیت شما شده و همچنین فرصت هایی که پیش رویتان قرار دارند، ایجاد می شوند.

این سه حوزه شغلی خود را بررسی کنید و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید. وقت و منابع خود را سرمایه گذاری کنید تا نیرومندتر شوید و سپس روی تاکتیک ها کار کنید. 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *